• Ze krijgen er geen genoeg van

    24 aug 2025
  • Ondanks dat de wedstrijden zaterdag waren afgelopen kregen verschillende spelers er geen genoeg van. Onder toeziend oog van publiek vanaf het terras en vanuit de kantine trokken verschillende spelers hun schoenen/sokken uit en werd er een bal vanuit het ballenhok gehaald. Jawel er werd een ware “rondo” gespeeld en dit ging met het nodige plezier. Prachtig om te zien dat er diverse spelers van verschillende teams van WHS hieraan deelnamen en hier mocht Jeremy de Witte (Halsteren) niet bij ontbreken.  De sfeer binnen de club is prima en met de komst van de commissie structuur (andere bestuurlijke aansturing) zit de positieve flow er goed in bij de wit/groene vereniging uit Stalland. Nu is het kunst dat we dit met z’n allen weten te bewaken en vasthouden.